Medlemsservice och kundtjänst

Medlemsservice

Medlemsservice svarar på frågor om medlemskap, insatser etc.

Telefon: 0771-17 17 17, val 2 - 2
E-post: medlemsservice@kf.se
Öppettider: mån-fre kl 8-18

Du behöver inte anmäla adressändring till oss när du flyttar, förutsatt att du har anmält din nya adress till adressändring.se. Vi hämtar de uppgifterna direkt från SPAR, Statens person- och adressregister.

Frågor och svar till Medlemsservice


Coop Kundtjänst

Frågor och svar till Coop Kundtjänst, om poäng, betalkort, sparkonto, privatlån, livsmedel etc.

Kontakta Coop via e-post

Telefon: 0771-17 17 17

Tryck 1 för Coop Kundkontakt
När du har frågor om butiker, varor och erbjudanden.
Öppet vardagar kl 8-18

Tryck 2 för MedMera
När du har frågor om Coop-kortet, medlemskapet, poäng och Mina sidor på coop.se.
Öppet vardagar kl 8-18

Tryck 3 för MedMera Bank
När du har frågor om betal- och kreditkort eller andra produkter hos MedMera Bank

Tryck 3 + 2 för Coop Sparkonto (fd KF Sparkassa)
Öppet vardagar kl 8-18

Tryck 5 för Coop Matkasse och Coop Online


Coop MedMera Talsvar

Telefon: 0771-17 17 17
Öppet: Alla dagar, dygnet runt
Saldoinformation, senaste transaktionerna, beställa nytt kort, beställa ny PIN-kod.


Spärra Coop-kortet

Telefon: 010-743 38 50
Öppet: Dygnet runt


Coop Sparkonto (fd KF Sparkassa)

Telefon: 0771-17 17 17 (val 3, därefter val 2)
Öppet: Mån-fre kl 8.00-18.00
Webbplats: www.coop.se

Publicerad: 2017-09-05